loading...
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود

سلام مادرم خوبی امید وارم خونه جدیدت مبارک باشه هر چند بچه خوبی نبودم واست ولی باز دوست داشتم ای کاش به حرفات گوش میدادم.

زندگی را تو به من هدیه دادی تو و با تمام وجود به من شیر دادی و من را مورد محبت خود قرار دادی تا بتوانم راه بروم .و در این دنیای پر تلاطم یادم دادی صحبت کنم و طریقه زندگی کردن را آموختی

منو ببخش و حلالم کن که نتونستم واست یه پسر خوب باشم برات یادمه چه شبایی تا صبح بیدار می موندی تا من را تر و خشک کنی مادرم با تمام وجود دوست دارم چون دیگه کسی عین تو نمی تونه با همون محبت همیشه گی منو صبح از خواب بیدار کنه

مادرم خیلی تنها شدم همه واسم غریبه شدن کاش هنوز هم پیشم بودی حتی 10 دقیقه میتونستم ازت حلالیت بگیرم

مادرم یادمه میگفتی میخوای تو لباس دامادی منو ببینی عروس خوشگلتو ببینی پس چرا تنهام گذاشتی مادرم تاج سرم امید وارم روزی برسه که بتونم خوبی هاتو جبران کنم مادرم الان چند وقتی به جای خالیت تو خونه نگاه میکنم و حسرت می خرم ای کاش اون موقع میفهمیدم چه جواهری یک وقت از دست میدم .

ای کاش میتونستم زمانو به عقب برگردونم و ....................

مادرم

مادرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5282
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 3,570
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,797
  • بازدید ماه : 4,527
  • بازدید سال : 13,651
  • بازدید کلی : 710,547