loading...
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود

نمایش فیلم کوتاه شبنم قلی‌خانی در برنامه جدید «سینما فردا»

فیلم‌ کوتاه «زندگی» ساخته «شبنم قلی‌خانی» به همراه سه فیلم دیگر در برنامه شصت و دومین برنامه «سینما فردا» نمایش داده می‌شود.

www.Funpatugh.com | بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان

به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم‌های کوتاه «زندگی» ساخته «شبنم قلی‌خانی»،‌ «نقطه صفر» به کارگردانی «سهراب خسروی»، «درخت من» به کارگردانی «سارا سیادت‌نژاد» و «شله زرد» ساخته محسن شرفی‌نیا در شصت‌ودومین نشست از برنامه‌های «سینما فردا» در سینما آزادی به نمایش در می‌آید.
بر اساس این گزارش،‌ این نشست با حضور کارگردانان فیلم‌ها، امیر پوریا (منتقد)‌ و محمدرضا کاظمی (کارشناس) نقد و بررسی می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند روز دوشنبه ۱۴ تیرماه، ساعت ۱۶ در سینما آزادی حضور به هم رسانند.


سهیلی: «گشت ارشاد» فیلم پربازیگری است

«سعید سهیلی» که برای فیلم سینمایی «گشت ارشاد» تقاضای پروانه ساخت داده و قصد دارد تا پیش‌تولید آن را تا یک‌ماه و نیم آینده شروع کند، گفت: این فیلم بیش از کارهای دیگرم، بازیگر دارد.

www.Funpatugh.com | بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان

«سعید سهیلی» در این باره به خبرنگار سینمایی فارس، گفت: درخواست پروانه ساخت «گشت ارشاد» را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داده‌‌ام تا در صورت کسب این مجوز ساخت آن را شروع کنم.
وی که ۱۳ بار فیلمنامه «گشت ارشاد» را بازنویسی کرده، افزود: هنوز مشغول بازنویسی فیلمنامه هستم ولی فیلمنامه آخرین مراحل بازنویسی را طی می‌کند.
سهیلی شروع این پروژه را منوط به زمان دریافت پروانه ساخت دانست و گفت: این پروژه به پیش‌تولیدی بیش از یک ماه و نیم نیاز دارد که مجموعا فکر می‌کنم تا دو ماه دیگر پروژه به مرحله فیلمبرداری برسد.
وی درباره انتخاب عوامل این فیلم پربازیگر، گفت: «گشت ارشاد»، بیش از کارهای دیگرم، بازیگر دارد که عوامل فنی و هنری آن نیز تقریبا مشخص و با آنها صحبت‌های اولیه شده است ولی به مرحله قرارداد نرسیده است.
براساس این گزارش، سهیلی «گشت ارشاد» را که درامی اجتماعی است، شخصا تهیه می‌کند و فیلمنامه آن را مشترکا با مهدی میرزایی نوشته است.
«گشت ارشاد» داستان سه جوان است که برای حل مشکلات مالی‌ خود دست به کارهای خطرناک می‌زنند.


اکران «بیداری رویاها» از ۱۶ تیر و نامشخص بودن زمان اکران «ناسپاس»

فیلم سینمایی «بیداری رویاها» ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر و محصول حوزه هنری از ۱۶ تیرماه سال جاری در گروه استقلال اکران می‌شود.

www.Funpatugh.com | بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان

به گزارش خبرگزاری فارس، «غلامرضا فرجی» مدیر پخش و بازاریابی مرکز خدمات سینمایی حوزه هنری در گفت‌وگو با پایگاه خبری حوزه هنری درباره اکران فیلم‌های تولید این مرکز گفت: «زخم شانه حوا» ۳۱ شهریور ماه هم زمان با سالگرد هفته دفاع مقدس در گروه آزاد نمایش داده می‌شود و «بیداری رویاها» نیز از ۱۶ تیرماه سال جاری در گروه سینمایی استقلال اکران می‌شود.
وی افزود: از بین فیلم‌هایی که تولید حوزه هنری نیستند اما پخش آن به سینماهای حوزه محول شده می‌توان به فیلم سینمایی «ملک سلیمان» ساخته شهریار بحرانی اشاره کرد که از عید فطر در گروه استقلال روی پرده می رود ولی زمان و مکان اکران فیلم «ناسپاس» به کارگردانی حسن هدایت تولید شده هنوز مشخص نیست.
فیلم سینمایی «بیداری رویاها» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و نویسندگی محمدرضا گوهری ساخته شده و داستان آن درباره زنی به نام رخشانه است که بعد از شنیدن خبر اسارت و شهادت همسرش ایوب، به خاطر فرزند دو ساله‌اش رضایت می‌دهد تا با برادر ایوب ازدواج کند…
در این فیلم هنگامه قاضیانی، امین حیایی، حمید فرخ نژاد، سارا خوئینی‌ها، امیرحسین آرمان و رز رضوی ایفای نقش کرده‌اند.
فیلم سینمایی «زخم شانه حوا» به کارگردانی و نویسندگی حسین قناعت تولید شده است و در خلاصه داستان آن آمده که در اسطوره ایرانی، زن «زهره» است و «زهره» نگاهبان آتش خانه! یعنی زن به جامعه ایرانی، از تاریخ اسطوره تا واقعیت جاری، به جان ایران، گرما و زندگی داده است…
در این فیلم آهو خردمند، حسین عابدینی، سحر دولتشاهی، زهیر یاری، سلیمه رنگزن، مالک سراج، مرتضی زارع، محمودرضا قدیریان، فرزاد حاتمیان و پارمیدا اسدی بازی کرده‌اند.

عکس امین حیایی در فیلم بیداری رویاها

فیلم سینمایی بیداری رویاها - عکس: احمدرضا شجاعی


اپیزود دوم «خیابان دوم» در قیطریه کلید می‌خورد

تصویربرداری اپیزود دوم تله‌فیلم «خیابان دوم» به کارگردانی علی یاور فردا در قیطریه آغاز می‌شود.

www.Funpatugh.com | بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان

علی یاور در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت:با پایان یافتن تصویربرداری اپیزود اول تله‌فیلم «خیابان دوم» که حدود ۲۱ دقیقه از فیلم را تشکیل می‌دهد، فردا تصویربرداری اپیزود دوم از تله‌فیلم را در قیطریه آغاز می‌کنیم. این اپیزود حدود ۲۵ دقیقه از فیلم را به خود اختصاص می‌دهد و در تهران می‌گذرد.
یاور درباره داستان فیلم توضیح داد: فیلم مشکلات و گرفتاری‌های جوانان شهرستانی در تهران را بررسی می‌کند. داستان سه اپیزودی است که به صورت موازی پیش می‌رود و در انتهای قصه این سه زوج جوان که هر یک از طبقات مختلف جامعه انتخاب شدند، با هم برخورد می‌کنند.
در اولین روز تصویربرداری اپیزود دوم نیلوفر پورمهدی و علی کاظمیان جلوی دوربین خواهند رفت.
طبق برنامه ریزی حدود ۲۸ جلسه تصویربرداری با دوربین FullHD فیلم به طول خواهد انجامید و تدوین پس از پایان تصویربرداری آغاز خواهد شد.
در این اپیزود علی کاظمیان، نیلوفر پورمهدی، عباس جمشیدی، کامرانعلی فیوضات، بیژن پیشدادی و اسدالله یکتا به ایفای نقش می‌پردازند.
تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: علی یاور/ مجری طرح: مسعود عابدینی / مدیر تصویربرداری: احسان آینه/ صدابردار و صداگذار: جاوید خوشدل/ تدوین: شوکا زندباف/ طراح صحنه و لباس: سمیرا شجاعی / طراح گریم: زهره سیه‌پوش / مدیر تولید: علی کاظمیان/ مدیرتدارکات: مصطفی الماسی.


گیتی خامنه‌ای مجری برنامه زنده «اردی‌بهشت» شد

«گیتی خامنه‌ای‌» به عنوان کارشناس- مجری در برنامه زنده «اردی بهشت» که هر روز از شبکه چهار سیما پخش می‌شود حضور می‌یابد.

www.Funpatugh.com | بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان

به گزارش خبرگزاری فارس، خامنه از روز پنجشنبه ۱۰ تیر ماه در مباحث پیرامون کودک و نظیر آن بعنوان کارشناس- مجری در برنامه «اردی بهشت» حضور خواهد یافت.
اولین حضور او در برنامه بحث تعلیم و تربیت فرزندان و نقش موثر والدین با حضور ابراهیم میثاق مورد بررسی قرار می‌گیرد.
برنامه «اردی‌بهشت» محصول گروه اجتماعی و اقتصاد شبکه چهار است که هر روز ساعت ۱۲ به صورت زنده پخش می‌شود و مباحثی چون مشکلات زنان، خانواده، کارآفرینی و غیره با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.


علیرضا خمسه به «ورود زنده‌ها ممنوع» پیوست

«علیرضا خمسه» به بازیگران فیلم سینمایی «ورود زنده‌ها ممنوع» (جواد مزدآبادی) پیوست تا در کنار بازیگران جوان عرصه سینمای کمدی «مجید صالحی» و «علی صادقی» ایفای نقش کند.

www.Funpatugh.com | بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم سینمایی «ورود زنده‌ها ممنوع» به کارگردانی جواد مزدآبادی، پس از اتمام پیش‌تولید، روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه در قبرستانی واقع در کردان کرج کلید می‌خورد.
براساس این گزارش، فیلمبرداری این پروژه دو هفته در این لوکیشن ادامه خواهد داشت.
در این پروژه که فیلمنامه آن را علیرضا مسعودی با مشاوره محسن تنابنده به نگارش در آمده،«علیرضا خمسه»، «بهاره رهنما»،«مجید صالحی»، «علی صادقی» و «هوشنگ حریرچیان» بازی دارند.
«ورود زنده‌ها ممنوع» فیلمی کمدی است که روایت زندگی دو جوان نعش‌کش است که در قبرستان کار می‌کنند و با ماجراهای مختلف روبرو می‌شوند.
مزدآبادی فیلم‌های تلویزیونی «گره کور» و «چاه دیو» و مجموعه تلویزیونی «خونمردگی» را کارگردانی کرده ‌است.


وضعیت جسمانی «فریده سپاه‌منصور» رو به بهبودی است

وضعیت جسمانی «فریده سپاه‌منصور» با گذر از ۷۲ ساعت بحرانی رو به بهبودی است.

www.Funpatugh.com | بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان

توکلی فرزند این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در این باره به خبرنگار سینمایی فارس، گفت: همه چیز تحت کنترل است و حال جسمانی ایشان رو به بهبود است.
وی افزود: در حال حاضر منتظر هستیم تا پزشک معالج‌شان، ایشان را به بخش منتقل کنند.
براساس این گزارش، «فریده سپاه‌منصور» روز شنبه پنجم تیرماه به دلیل مشکلات قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان چمران بستری شد.


اصغر فرهادی برای «جدایی نادر از سیمین» پروانه ساخت گرفت

پروانه ساخت و نمایش ۴ فیلم صادر شد و اصغر فرهادی برای «جدایی نادر از سیمین» پروانه ساخت گرفت.

www.Funpatugh.com | بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسات شورای صدور پروانه نمایش ۳۵ میلیمتری و شورای صدور پروانه فیلمسازی ۳۵ میلیمتری درتاریخ ۷/۴/۸۹ در اداره کل ارزشیابی و نظارت تشکیل شد.
بنا بر این گزارش، «جدایی نادر از سیمین» به تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر فرهادی (ژانر اجتماعی) و «و ناگهان» به تهیه کنندگی محمود فلاح و کارگردانی مرتضی احمدی هرندی (ژانر اجتماعی) عناوین پروژه‌هایی است که از این شورا پروانه ساخت دریافت کرده‌اند.
این گزارش می‌افزاید: شورای صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «زنان ونوسی، مردان مریخی» به تهیه کنندگی محمدرضا مفیدی و کارگردانی کاظم راست‌گفتار (با قید محدودیت سنی) و «روان خانه» به تهیه کنندگی داریوش بابائیان و کارگردانی عباس خواجوند پروانه نمایش صادر کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5282
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 2,945
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,172
  • بازدید ماه : 3,902
  • بازدید سال : 13,026
  • بازدید کلی : 709,922