loading...
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود بازي, دانلود

پیامک های ارسالی دوستان

پیامک های ارسالی دوستان


۰۹۳۰۸۲۷xx06
سیگارم را بیرون مى کشم..
نه براى اینکه کسى از دودش آزرده نشه..
براى اینکه نمى خوام
کسى در غم دود سیگارم شریک شه..
“سارا”
.
.
.
۰۹۱۵۱۹۸xx89
صدایت امیدمن.نفست عمرمن.وجودت جان من.اماافسوس که دوری ازمن؟
.
.
.
۰۹۳۶۰۳۹xx77
چه بگویم که ضربه ى آخر را
“خدایم” زد!!!
آن زمان که براى رفتنت استخاره کردى و “خوب “آمد …
“سجاد” تقدیم به سارا خانوم
.
.
.
۰۹۳۹۹۰۶xx46
خدایا مراکه افریدی گارانتی هم داشتم؟دلم ازکار افتاده …
Hêllßøý
.
.
.
۰۹۳۷۲۸۰xx10
به احترام رفتنت،کلاهی که برسرم گذاشته ای رابرمیدارم..
علی خارجی
.
.
.
۰۹۱۴۵۱۰xx78
آدمها مثل کتابند ، برگرفته از مطالب جالب .
از روی بعضیها باید مشق نوشت .
از روی بعضیها باید جریمه نوشت .
بعضیها را باید چند بار خواند تا معنیشان رافهمید .
بعضیها را باید نخوانده کنارکذاشت !
آدمیان به لبخندی که برلبها می نشانند و به احساس خوبی که برجا می نهند، ماندگارند.
“بی شک تو یکى از ماندگارانی” مهسان میلاد
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
تلخ ترین قسمت زندگی اونجاس که آدم با خودش میگه: چی فکر میکردم و چی شد!
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
چـتر نمیخواد هوای بارونی..
تو رو میخواد لعنتی..
می فهمـی؟!
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۷۶۴۵xx87
یه روزی بچه ها با توپ پلاستیکی شیشه را میشکستند حالا شیشه بچه های ما را میشکنه …«جوجو»
.
.
.
۰۹۳۶۹۰۹xx62
کلاغ جان…قصه من به سررسید…سوارشو… توراهم تاخانه ات می رسانم. Farshad 2fun
.
.
.
0939420xx27
دوست من,بامن بمان!انان که رفتنشان راطاقت اوردم “تو”نبودند..
.
.
.
۰۹۳۷۰۹۸xx98
اکه کره ای ها اشغالهای ورزشکاه رو خودشون جمع میکنن ما هم اشغالا رو خودمون میریزیم(برهام)
.
.
.
۰۹۱۳۲۶۴xx28
دوست دارم به پــــــوچ فکر کنم
اینکه دنیای من، بدش خوب است!
بین الکل سفید و آب و غم
زندگی چنددرصدش، خوب است؟!
دوست دارم به درد فکر کنم
این که دائم مرا عذاب بده
اینکه یک عمر دل به چی بستم؟
عاشق کی شدم؟…جواب بده!
”خانه بدوش”
.
.
.
۰۹۳۷۲۶۴xx27
اورادست دردست دیگری میبینم و تلخ میخندم؛ آن دستهابه هیچکس وفا ندارند..
.
.
.
۰۹۳۷۲۶۴xx27
چگونه بفرستم”باورم”را برای تو 
تا باورکنی،’ازیاد بردنت’ کارمن نیست…
.
.
.
۰۹۳۶۸۵۰xx46
عاشق که میشوی همه چیز بی علت میشود،و تمام دنیا علت میشود که عشق را از تو بگیرد…!
(ال ناز);-)
.
.
.
۰۹۳۷۸۰۲xx08
تمام دل نوشتهام ارزونی چشمای تو،نیمکت چوبی دلم واسه همیشه مال تو،کاش یه روزی کشتی دل به ساحل توبرسه،توراتماشا بکنه،به هرچی میخوادبرسه !دل نوشته،
.
.
.
۰۹۳۷۴۸۱xx51
کوچه هاى قدیمى را باریک میساختند تا آدمها به هم نزدیکتر شوند. “حتی در یک گذر”
اکنون چقدر آواره ایم در این همه اتوبان…
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
بهم گفتى:
“براى کسى بمیر که برایت تب کند..”
حالا مدتهاست که من برایت مرده ام..
اما نمى دانم چرا دکترها دلیل تب کردنت را
سرماخوردگى مى دانند..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۷۴۴۰xx50
عشق بهادارد…من وتوبودیم ویک دریاعشق،حالامن هستم یک دنیااشک…اری…عشق بهادارد
‏¤ساقی¤
.
.
.
۰۹۳۷۴۴۰xx50
مرا اندکی دوست بدار اما طولانی. . . . .
‏¤ساقی¤
.
.
.
۰۹۳۷۴۴۰xx50
حرف دل دختران; 
درکودکى خواندیم :آن مردبا اسب آمد
سالهاگذشت……ما ترشیدیم وآن نامرد حتى باخرهم نیامد ودوباره بابا نان داد..!
.
.
.
۰۹۳۷۴۴۰xx50
زخم هایت راپنهان کن،
آدم ها عجیب
بانمک شده اند…
‏¤ساقی¤
.
.
.
۰۹۳۶۶۶۲xx30
هرلحظه بهانه ی تو رامیگیرم,هرثانیه بانبودنت درگیرم,حتی تواگربه خاطرم تب نکنی,من یکطرفه برای تو میمیرم.
.
.
.
۰۹۳۵۶۴۴xx75
اجازه خدا؟؟؟میشه ورقمو بدم؟میدونم وقت امتحان تموم نشده ولی خسته شدم…
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
این روزها” دوستت دارم”ها
دیگر قلب کسی را به تپش وا نمیدارد
و گونه کسی را سرخ نمیکند…
مشکل از دوست داشتن نیست،
مشکل از تکرار است…!”مریم”
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
از دستم رفتی…
کاش از دلم هم می رفتی!”مریم”
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
امشب اى دوست به یادت اشک جارى میکنم،باتمام خاطراتت بى قرارى میکنم،شمع سوزانت منم اینگونه خاموشم نکن،درکنارت نیستم امافراموشم نکن.
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
چه ساده بودم ان هنگام که میپنداشتم شکستن دل بدترین حادثه ی عالم است امروز که دلم شکست وعالمی تکان نخوردبه سادگی خودمیخندم…‏
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۹۸۴۱xx47
لبخندهایم(:-))فقط
‏…
.‏..
برای عکاس بود!!;-(
‏(داغون$)
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
ای دل از تو گلایه دارم ..
وعده ی خیسی چشمانم را نداده بودی ..!!”مریم”
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۹xx11
خداهم که باشی باز یک عده از تو ناراضی اند.
پس خودت باش! Sweetish
.
.
.
0937429xx11
چه دنیای ساکتی! دیگر صدای تپش قلبها غوغا نمیکند،بی گمان همه شکسته اند! Sweetish
.
.
.
0937280xx10
وقتی زیادباشی ادماترش می کنن،حیف ومیلت میکنن!
بایدکم باشی تامزه مزه ات کنن..
علی خارجی
.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54
روز مرگم در آخرین نفسم فقط یک چیز به او خواهم گفت :
اونطوری نه اینطوری باید رفت …!
“تنهای اول”
.
.
.
۰۹۱۵۱۹۸xx89
هرچه زنگ میزنم به گوشیت یه صدای میگه مشترکی که به یادشی تورافراموش کرده راست میگه؟
.
.
.
۰۹۱۴۵۱۰xx78
کاش بدانی ندیدنت و نبودنت هرگز بهانه ای نمیشود برای از یاد بردنت مهسان
.
.
.
۰۹۱۴۵۱۰xx78
Agar insan bir shey tapamasa ki onun için ölsün, yashayish donunun ona yarashiği olmaz..مهسان
.
.
.
۰۹۱۴۵۱۰xx78
دل نوشته ی دختران مجرد:بارهادرکلاس اول خواندیم آن مردآمد،آن مردبااسب آمد،ماکه ترشیدیم.نامرد با خرهم نیامد!بازهم بابانان داد.مهسان
.
.
.
۰۹۱۴۵۱۰xx78
زندکی رقص کلمات است
یکی به جرم تفاوت
تنهاست
یکی به جرم تنهایی
متفاوت .مهسان
.
.
.
۰۹۱۴۵۱۰xx78
در این دنیای فانی انقدر بازیچیه روزگاری که نمیدانی مادرت در شلوغی کدام بازار سرنوشت..،دستت را رها کرد که هنوز سرگردانی .مهسانسور
.
.
.
۰۹۱۴۵۱۰xx78
برای خوشبختی ،راهی به جزنفهمیدن نیست_مهسان
.
.
.
۰۹۱۴۵۱۰xx78
یامن زنده نیستم،یازندگی همین است،
برمرگ آفرین باد گر زندگی،همین است!!مهسان
.
.
.
۰۹۱۴۵۱۰xx78
چای دملدیم دم آلدی گوزلریمی نم آلدی یامان دوشدون یادمااورگیمی غم آلدی.ازمهسان به میلاد
.
.
.
۰۹۳۷۲۸۰xx10
بامش که نه،امابرفش از همه بیشتراست مرد کارتن خواب کنارخیابان
علی خارجی
.
.
.
۰۹۳۹۹۰۶xx46
از یابنده تقاضا میشود مرا به حال خود رها کند…
من گم شده ام…!
.
.
.
۰۹۳۰۸۶۰xx08
حکایت رفاقت من و تو،
حکایت قهوه ایست که امروز به یاد تو تلخ تلخ نوشیدم!
که با هر جرعه بسیار اندیشیدم،
که این طعم را دوست دارم یا نه؟
وآنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن،
که انتظار تمام شدنش را نداشتم!
و تمام که شد فهمیدم باز هم قهوه میخواهم،
حتی تلخ تلخ !!
تینا
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۹xx11
ســرســری ردشـو وزنـدگـی کـن …
دقــت … ” د ق ت ” مـى دهـد!sweetish
.
.
.
0912609xx09
ایستادن اجبارکوه بود،
رفتن سرنوشت آب،
افتادن تقدیربرگ
وصبرپاداش آدمی،
پس بی هیچ چشمداشتی
حراج محبت کنیم که همه ما خاطره ایم.
Shahab
.
.
.
0935906xx62
من آن زندانی روزم،
که نامردان بی همت،
به جرم دیدن یارم،
مرا اندر قفس کردند،
من از زندان نمیترسم،
عبادتگاه مردان است،
و یاد تو، کلید قفل زندان است….!!
@ تیرداد @
.
.
.
۰۹۱۴۸۹۵xx68
خدا…
با داده هایت
نمى سازم!
با کمبودهایت ,چرا…..
دارم میرقصم……
سکوت
.
.
.
۰۹۱۴۸۹۵xx68
سبز….
زرد…..
قرمز….
وسوسه شده ام کدام سیب را بردارم!
میوه فروش پوزخندى زد و گفت:تردید نکن…..
تمام سیب هاى تو زردند!!!!
سکوت
.
.
.
۰۹۱۴۸۹۵xx68
یادته مشقامون تموم میشد،مى نوشتیم پایان,تمام
این کلمه برات چه مفهومى داشت???
غیر از این نبوده که دیگه هیچ مشقى ندارى…..
منم تمام ثانیه هام,تمام ثانیه هام با یاد تو میگذره…..
تمامش با تو میگذره اما پایان نداره…..
سکوت
.
.
.
۰۹۱۴۸۹۵xx68
اگر دورم ز دیدارت دلیل بى وفایى نیست,وفا آنست که نامت را همیشه زیر لب دارم
(تقدیم به عاطفه)
سکوت
.
.
.
۰۹۳۳۱۵۰xx99
هرگزنمیتوان باانداختن سنگهای پی درپی تصویرماه راازحافظه ی آب پاک کرد پس هیچ وقت فکر نکن ازیادم رفتی!ستاره سهیل
.
.
.
۰۹۳۳۱۵۰xx99
خوشبختی رادرهمین لحظه باورکن,لحظه ای که دلی به یادتوست. . .ستاره سهیل
.
.
.
۰۹۳۳۱۵۰xx99
عطرهای خوب شیشه خالیشان هم بعدازسالها بوی خوش میدهد.
مثل جای خالی تو!ستاره سهیل
.
.
.
۰۹۳۵۱۶۱xx76
همه میخواهندجای تورابگیرندبی آنکه بدانندتوهم دیگرجایی نداری…

(مرضیه عشقم منتظرتم نفست تادوماه پیش)
.
.
.
۰۹۱۱۶۹۳xx80
گفتند: بهت خیانت میکند!
گفتم:میدانم…
گفتند: این یعنى دوستت ندارد!
گفتم:میدانم…
گفتند: روزی میرود وتنها میمانی !
گفتم:میدانم…
گفتند: پس چرا ترکش نمیکنی!
گفتم:این تنها چیزی ست که نمیدانم…
(faegh)
.
.
.
0935906xx62
جونت بسته به جونم
تا ابد پیشت میمونم
واسه من خیلی عزیزی
دوستم داری میدونم
دوستت دارم میدونی
آخه خیلی مهربونی
دوستت دارم همیشه
واسه من عزیز جونی
دوس دارم کنارم باشی
تا ابد تو یارم باشی
تو این فصل خزون دردم
دوس دارم بهارم باشی
آخه بی تو من از دنیا دلگیرم
روز و شب با خودم درگیرم
تو نذار بی تو من تنهاشم
تو بری بی تو من میمیرم
دورت بگردم درمون دردم
کاشکی بگیری دستای سردم
* تیرداد *
.
.
.
۰۹۱۲۷۹۵xx00
گفتم:اینقدر قلیون نکش میمیری،گفت :اگه نکشم هم میمیرم،گفتم:اگه بکشی با درد میمیری،گفت:اگه نکشم از درد میمیرم،گفتم:هوای دودی جلوی درد رو نمیگیره،گفت هوای صاف هم جلوی مرگ رو نمیگیره،سلامتی همه دوسیب کش ها
.
.
.
۰۹۱۲۷۹۵xx00
Jigar, میخوای بدونی الگوی زندگیت کیه؟یک عدداز۱تا۹ انتخاب کن حالاضربدر۳ کن حالابعلاوه۳ کن حالادوباره ضربدر۳کن
حالا۲رقم این عددوباهم جمع کن
عددبه دست اومده الگوی زندگی توست
۱شکسپیر
۲اسکندر
۳ارسطو 
۳افلاطون
۵سقراط 
۶ابوریحان
۷خاقانی
۸جان هیک
۹حسن شیرازی
 ۱۰باراک اوباما
تعجب نکن!نمیخواددوباره امتحان کنی
اصولأ من یه شخصیتی دارم که تأثیرعجیبی روآدمامیذارم
.
.
.
۰۹۱۴۹۱۸xx91
قحطی رفیق می آید..نه هفت سال،هفتصد سال!درسیلوی قلبم ذخیره وپنهانت میکنم ،بگوکنعانیان منتظر نباشند،تقسیم شدنی نیستی،حتی اگریعقوب بیاید!
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
Age qarar bashe tu masiri k dari miri b har sagi k b tarafet pars mikune sang partab kuni hichvaqt b maqsad nemiresi.
PAS PARS NAKUN.
“MARYAM”
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
هر ادمی که میرود ….
یک روزی یک جایی به یک هوایی…
 بر میگردد همیشه یک چیز برای جا ماندن هست!!!!
 حتی یک خاطره….”مریم”
.
.
.
۰۹۱۴۴۳۹xx72
گاهی خدا درها را میبندد و پنجره ها را قفل میکند،زیباست که بدانیم بیرون طوفان می آید و خدا نمیخواهد که تو طوفان را تجربه کنی منتظر نسیم باش زمان باز شدن پنجره ها.
.
.
.
۰۹۱۴۵۳۲xx90
خدا قناری و کلاغ را یه جور آفرید ، قناری اعتراض کرد و زیبا شد ، کلاغ راضی به رضای خدا شد
حالا قناری تو قفسه و کلاغ آزاد.
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
روزهاى بارونى رو خیلى دوست دارم..
معلوم نمیشه منتظر تاکسى هستى یا آواره خیابونها..
بخار توى هوا مال سرماس یا دود سیگار..
خیسى روى گونت مال اشکاته یا دونه هاى بارون..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
منم و تپه ى ته سیگارهایى که فقط خودم مى فهمم چقدر زیباست..
من و آهنگى که نمى دانم چندبار تکرار شده..
منم و پاکت خالى..
منم و آن فنجان قهوه ى تلخ..
منم و خودم با یاد تو..
“سارا”
.
.
.
۰۹۱۵۱۹۸xx89
دلهاسنکه …دنیابی رنکه…اینجوری به کوشی نکاه نکن دلم برات تنکه !
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۹xx10
چشمانم رابه نابینایی میفروشم تاکسی راکه دوست دارم بادیگری نبینم…
رضا بختیاری
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۹xx10
دفتر شعرهایم را سفید میگذارم،
بی توبودن
نوشتن ندارد،
درد دارد…
رضا بختیاری
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۹xx10
می خواهم برگردم به روزهای کودکی…آن زمانه ای که تنها دردم زانوهای زخمی ام بود…ومعنای خداحافظ تا فردا بود
رضا بختیاری
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۹xx10
باران باشد،تو باشى و یک خیابان بى انتها،
آنگاه به دنیا مى گویم خداحافظ..!
رضا بختیاری
.
.
.
۰۹۳۷۸۰۲xx08
دنیادراین لحظه خیلی من غم دارم، خسته ترازدیروزتنهای امروزم،راستی میشه دنیامن وتوتنها،تنهاترازفردا باهم یکی باشیم؟دل نوشته
.
.
.
۰۹۳۷۸۰۲xx08
صدامیزنم تورااگردهی ندابه من،به تونگاه میکنم اگردهی نگاه به من،بی توخزان میشودبهارمن نگاه من،سکوت میکنم دراین شبای بی صدای من ؟ دل نوشته
.
.
.
۰۹۳۷۸۰۲xx08
به پنجره ی خیال که نگاه میکنم،سایه تورامیبینم درآن دورها،که به من مینگری،شایدتوهمان گمشده باشی،که من درخیال به دنبال تومیگشتم،سراب. دل نوشته
.
.
.
۰۹۳۷۸۰۲xx08
دوباره آسمان آبی من گریان شد،شروع اشکهای دوباره ی آن نویدعشق به من میدهد،بازهم پرستوهاهوای عاشقی به سرشان میزند،دوباره کوچ می کنندبه سوی عشق؟دل نوشته.
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۹xx10
اولین و آخرین دختری که جلویش زانو خواهم زد دخترم خواهد بود….. 
آن هم برای بستن بند کفش هایش…!
رضا بختیاری
.
.
.
۰۹۳۳۴۹۴xx77
اگر نتوانستیم کسی را ببخشیم از بزرگی گناه او نیست،از کوچکی قلب ماست.به خاطر دیروز کسی را از فردایمان خط نزنیم…
.
.
.
۰۹۱۱۳۳۵xx47
کفته بودم که بیایی غم دل باتو بکویم_ جه بکویم غم ازدل برود جون توبیایی؟ _کر بیایی دهمت جان ور نیایی کشدم غم_منکه بایست بمیرم جه بیایی جه نیایی ! “دریا”
.
.
.
۰۹۳۷۲۸۰xx10
دنیارادر۸۰روز دور زده اند..ماکه دیگرجای خود داریم!
علی خارجی
تقدیم به سارا خانم عزیز
.
.
.
۰۹۳۹۹۷۵xx25
خواستم شکوه کنم ازتنهایی ،ولی دیدم تایادتوهست نیست تنهایی
.
.
.
۰۹۳۶۸۵۰xx46
برای دردهایم نشانه میگذارم،تا یادم بماندکجا دست خدا را رهاکردم.خدایا مرا ببخش بخاطر درهایی که کوبیدم ولی خانه تو نبود.(ال ناز)
.
.
.
۰۹۳۹۹۷۵xx25
آرامش یعنی شنیدن پیغام تو، خواه حقیقت باشدوخواه دلگرمی…
.
.
.
۰۹۳۹۹۷۵xx25
درکنارتوبودن ، خواهشیست تمام نشدنی
.
.
.
۰۹۱۵۱۹۸xx89
اگه خودکارت به اندازه نوشتن یه جمله جوهر داشت چی می نوشتی؟
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۹xx11
کوله پشتیمو دوس دارم!
آخه تو همه ی روزای سخت پشتم بود! Sweetish
.
.
.
0938106xx69
کاش توی این جاده یه تابلو نصب میکردن واسه دلخوشیم…
“تو”
[دو کیلومتر]
eDDIe
.
.
.
0938106xx69
این تویی A
این هم منم a
ګرفتی مطلبو؟
یعنی ما کوچیکتیم…..!
eDDIe
.
.
.
0938106xx69
مجنون با انګشت روی خاک مینوشت لیلی لیلی لیلی…پرسیدند چه میکنی؟ګفت:
میسر نیست من را کام او
عشق بازی میکنم با نام ا
eDDIe
.
.
.
0938106xx69
هیچگاه خودتان را به زور به قلب هیچکس نچپانید !جانمیشوید فقط چروک میشوید!!!!
eDDIe
.
.
.
0938106xx69
یه وقتایی هست که باید بشینی یه گوشه و جریان زندگیت رو فقط مرور کنی…
بعدشم بگی به سلامتی خودم که انقدر تحمل داشتم…
eDDIe
.
.
.
0938106xx69
غمګینم…به اندازه ی پیرزنی که آخرین سربازه آمده از جنګ پسر او نباشد!
eDDIe
.
.
.
0938106xx69
روزی گفت اگرمرا با غریبه ایی ببیند شهررا به آتش میکشد,ولی امروز حاضر نیست کبریتی روشن کند تا ببیند کجا هستم
eDDIe
.
.
.
0938106xx69
وقتی سرفه ام میګیره همه با لیوانی آب به سراغم می آیند اما وقتی دلم میګره…..
eDDIe
.
.
.
0938106xx69
ﻣﻦ ﺍﺯ ﮐــــــــــــــــﻮﭺ ﭘﺮﻧﺪﮔﺎﻥ ﺍﻣﻮﺧﺘﻢ ، ﻫـــــــــﻮﺍﯼ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﮐﻪ ﺳـــــــــــــــﺮﺩﺷﺪ ، ﺑﺎﯾﺪ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻭ ﺭﻓـــــــــــــــــــــــﺖ !!!!!
eDDIe
.
.
.
0938106xx69
روی دستمال مینویسم دست های تو،و روی آن دست میکشم…..
eDDIe
.
.
.
0938106xx69
آدمای دلتنګ وقتایی که زیادی بهشون خوش میګذره و میخندن،تو همون لحظه است که یهو سرشون رو بر میګردونن اونوری یکم ثابت میشن بعد یواش یواش چشماشون پر از اشک میشه…
eDDIe
.
.
.
0938106xx69
رفتنت..نبودنت..نامردیت..هیچ کدام نه اذیتم کرد و نه برایم سوال شد!!فقط ۱بغض خفه ام میکند..چگونه نگاهت کرد که مرا اینگونه تنها گذاشتی…
eDDIe
.
.
.
0938269xx42
دیگر عاشقت نیستم…! فقط گاهی حرف (تو) که میشود، دلم مثل اینکه تب کند، گرم و سرد میشود.. آب میشود..تنگ میشود..
(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
یه عشق جدید پیداکردم..عشق جدیدمو مدیون توام..هیچوقت تنهام نمیذاره..خیلی به هم میایم..چشم حسودکور شه..! عشق جدیدم (تنهایه)..
(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
به احترام رفتنت..
کلاهى که بر سرم گذاشتى را برمى دارم..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
التماست نمى کنم..
تنها مى نویسم بیا..
بیا و امشب را بى گریه کنارم باش..
مگر چه مى شود؟!
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
با من بودى..
ولى معناى باتو بودن را دیگرى فهمید..
“سارا”
.
.
.
۰۹۱۵۱۹۸xx89
هروقت دلت گرفت به این فکرکن یه نفراست تودنیا که به اندازه تمام آدم های دنیا دوستت داره وبه یادته.
.
.
.
۰۹۱۵۱۹۸xx89
شه تئی دوری دوست منی سینه کباب انت
 منی دل فریادکنت؛ شپو روچ ترایادکنت؛ دستانی بالاد انت، گوخدا پریات کنت؛ تهنا ترا یاد کنت
.
.
.
۰۹۱۵۱۹۸xx89
دوست خوب مثل ستاره است حتی اگر نبینیش خیالت راحته که سرجاشه
.
.
.
۰۹۱۵۱۹۸xx89
خدایا عزیزی که این مکتوب رامیخواندبربال آرزوهایش پروازده،اورادرهمه لحظات دریاب،مباداخسته شودبیمارشودیاکه غم بیند،دلش راسرشارازشادى کن وآنچه رابه بهترین بندگانت عطامیکنى به اوعطاکن….آمین!
.
.
.
۰۹۳۵۳۷۸xx98
یکی از ارزوهام تو دنیااینه که ی نفر منوبخواد و دوستم داشته باشه و نگرانم باشه حتی مادرم.(مهراسا)
.
.
.
۰۹۳۵۳۷۸xx98
یکی از ارزوهام تو دنیااینه که ی نفر منوبخواد و دوستم داشته باشه و نگرانم باشه حتی مادرم.
.
.
.
۰۹۱۵۱۹۸xx89
با تو بودن همیشه پر معناست 
بی تو روحم گرفته و تنهاست .
.
.
.
۰۹۱۵۱۹۸xx89
ﮔﻮشیتو ۹۰ﺩﺭﺟﻪ بچرﺧﻮﻥ

( ) – -
 __; (
( ) – -
ﺍﻳﻦ ﺍشک ﺩلتنگی منه
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۹xx11
قلاب رابدون طعمه بیندازاینجاپراست ازماهیانی که اززندگی سیراند Sweetish
.
.
.
0911335xx47
Har koja bashad , be geryeh roy avaram ,
ghame faraghe to behtarin bahoneh man . Darya
.
.
.
0937776xx03
من دردمی کشم
تواماچشمهایت راببند!
سخت است بدانم میبینی
وبیخیالی…
.
.
.
۰۹۱۳۹۷۱xx04
توزندگی،بعضی ها هستندکه نه میشه درکشون کرد،نه ردشون کرد،همین جور زول می زنند به آرامشت
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
Khodaya..
Sedaye Hegh Heghe geryehaye man az haman galuei miaiad k to az rage gardan b an nazdik tari.. MARYAM
.
.
.
0938834xx18
زندگی جرم است اعدامش کنید… MARYAM
.
.
.
0938834xx18
تنهایی را ترجیح میدهم به تن هایی که روحشان با دیگریست…!
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۴xx18
حواسمون باشه دل ادماشیشه نیست که روى اون(ها)کنیم بعدباانگشت قلب بکشیم بعدوایسیم اب شدنش روتماشاکنیم وکیف کنیم!!روشیشه نازک دل ادمااگه قلبى کشیدى بایدمردونه پاش وایستى…
MARYAM
.
.
.
0938834xx18
تنهایی یعنی :
عاشقشی ولی حق نداری بهش زنگ بزنی چون اون دیگه تنها نیست
MARYAM
.
.
.
0938834xx18
حوصله ات ک سرمیرودبادلم بازی نکن من دربی حوصلگی هایم باتوزندگی کردم.
MARYAM
.
.
.
0938834xx18
شیشه ای میشکند.یک نفرمیپرسد:که چرا شیشه شکست؟یک نفرمیگوید:شاید این رفع بلاست.دیگری میگوید شیشه راباد شکست!دل من سخت شکست!اما هیچکس،هیچ نگفت،غصه ام رانشنید.ازخودم میپرسم ارزش قلب من از شیشه این پنجره هم کمتر بود؟؟
MARYAM
.
.
.
0937429xx11
اگه باشى یا نباشى براى من تکیه گاهى، میون اینهمه دشمن تو رفیقى، جون پناهى sweetish(تقدیم ب اونکه نیست اما باتمام وجودم حسش میکنم)
.
.
.
۰۹۳۵۹۶۸xx19
به حقیقت منوتوآگاهیم،هر دومون گمشده یک راهیم،هردوزخمی شده یک شلاق،هردو نفرین شده یک آهیم،منو توعاشق بی تدبیریم،منوتو مجرم بی تقصیریم، گرنباشیم دراین راه باهم،بیگمان درتنهایی میمیریم.
تقدیم به نیمه گمشده ی خودم سمیرا
.
.
.
۰۹۳۷۲۸۰xx10
اونی که الان مال شماست…هلاک مابود..درحدمانبود..پاسش دادیم به شما؛مبارکتون باشه.!
علی خارجی
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۹xx11
دلم میخواهد بخوابم مثل ماهی حوضمان که چند روزی است بر روی آب خوابیده!
Sweetish
.
.
.
0936248xx74
ای دل…
چرا یک دم آرام نمیگیری..!
چرا از کار نمی ایستی..؟
هنوز باور نکرده ای همه چیز تمام شده..؟
@تشنه در قحطی@
.
.
.
۰۹۳۵۷۰۱xx73
بخندای عشق ای امیدفرداکه من خندیدنت رادوست دارم به باغ خاطرم هرروزوهرشب توراتنهای تنهادوست دارم منم چون ماهی افتاده درشن توراماننددریادوست دارم نگاهی کن به من ای عاشق دل تورامانندرویادوست دارم
.
.
.
۰۹۱۳۸۰۶xx50
یادت را از من مگیر..
بگذار من هم مانند سهراب بگویم ‘دلخوشی’ ها کم نیست..
دلخوشیم.. زندگیم.. دوستت دارم.. 
(for Rafigh.. Raha)
.
.
.
0937429xx11
در تمامی سالهایی ک باقی مانده تا ابد مواظب خودت باش….!
دیگر نیستم ک یادآوریت کنم… Sweetish
.
.
.
0937280xx10
همیشه دونخ اخر سیگارت رو پشت به پشت بکش تاسیگار اخر زیاد تنهایی نکشه..
علی خارجی
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۹xx11
مدام گفتى خیالت تخت، من وفادارم… ومن چه آسوده خیالم را تختى کردم براى هم آغوشى تو بادیگرى… Sweetish
.
.
.
0937429xx11
این روزا آدم جرات نمیکنه با یکی درد و دل کنه! یارو تا بهت ثابت نکنه از تو بدبخت تره ول نمیکنه!
Sweetish
.
.
.
0937429xx11
دنیاهرچقدرهم که کوچک باشد،توازمن دورشده ای واین تمام واقعیت هاست… Sweetish
.
.
.
0937429xx11
اجازه…اجازه…خدا.
میشه ورقه ام رو بدم؟
میدونم،وقت امتحان تموم نشده!
ولی،دیگه خسته شدم!!! Sweetish
.
.
.
0937429xx11
امروزباهمه دنیاقهرم!امااوصدایم کندبرمیگردم!سادگی کودکانه ام رامیبینی؟! Sweetish
.
.
.
0918844xx44
این دنیا جایی ست که وقتی زانوهایت را از شدت تنهایی بغل گرفته ای به جای همدردی برایت پول خرد می اندازند…
محمد
.
.
.
۰۹۱۸۸۴۴xx44
طوطی ، کلاغ هردو سیاه افریده شده بودن ،طوطی اعتراض کردو زیباشد* ولی کلاغ به رضای خدا راضی بود “اکنون طوطی درقفس” وکلاغ ازاد!
محمد،لومار
.
.
.
۰۹۳۹۴۳۹xx77
شاید میان این همه نامردی باید شیطان را بستاییم ک دروغ نگفت!جهنم را به جان خرید اما تظاهر به دوست داشتن ادم نکرد
(paeize)
.
.
.
0939439xx77
چقدرزود
سهم روزهای خوب
”یادش به خیر”میشود…
(paeize)
.
.
.
0939439xx77
بعضیا هستن وقتی ب ما میرسن با کلی اعتماد ب نفس میکن:من با بقیه فرق دارم و مثل بقیه نیستم بعد معلوم میشه تنها فرقشون اینه ک از بقیه خیلی بدترن!
‎(paeize)
.
.
.
0936248xx74
مراقب پروانه های نیش دار باشید..!
اول دل می برند بعد زهر می دهند!
صد رحمت به عقرب که مثل مرد جلو میاد!
@تشنه در قحطی@
.
.
.
۰۹۱۴۹۱۵xx98
تو آن آغاز زیبایى، منم این عشق بى پایان
گرفتار اولمشام درده، سن ایله مرهم اى جانان
تو یک تصویر زیبایى، منم نقاش این دوران
منى سن ایلدین عاشق، بو عشقى ایلمه پنهان
تو رفتى از دیار ما، مرا کردى چنین ویران
دعا ایله گوزل جانان، منى اولدورمسین هجران.
سونیا
.
.
.
۰۹۱۴۹۱۵xx98
اگردرخواب غفلت خفته ام،اویاندیرمنی/بانگاه عاشقانه ات،اوتاندیرمنی/ بارهاگفته ام نازنینم،سئویرم سنی/عاشقانه دستم بگیر،دولاندیرمنی
(ترک قیزی,سونیا)
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۹xx11
خسته شدم نمیدونم حالاکه بااونى دیگه تودعاهام چى بخوام؟ جداییتون؟!اینکه نتونى فراموشم کنى؟!بدبختیتون؟!آخه اون که گناهى نداره،حتما واسه چندروزى مهمونته!خودتم که نمیتونم نفرین کنم،نه اینکه نخوام،نمیتونم هنوز توقلبمى لعنتى…پس چیکارکنم؟ حرف بزن!بازم که ساکتى! Sweetish
.
.
.
0937429xx11
خاطره هارارشوه می دهم به روزهایم،تاازبی توبودن صدایشان درنیایدsweetish
.
.
.
0937429xx11
برایم دعاکن
اجابتش مهم نیست!
اینکه بدانم”تو”به یادمنی آرامم میکند.. Sweetish
.
.
.
0937429xx11
یادش بخیر!!!وقتی معلم میخواست درس بپرسه…یکی که داوطلب میشد یه”نفس راحت”میکشیدیم!دلم برای یه نفس راحت کشیدن تنگ شده…! Sweetish
.
.
.
0937429xx11
کوتاهىزمان راوقتى فهمیدم که درکنارت بودم وطولانى بودن آنرا وقتى فهمیدم که در انتظارت بودم حالاکه دلتنگم زمان ایستاده sweetish
.
.
.
0937429xx11
درتمام لحظه هایم تکرارمیشوی….
اما…..!
تکراری نمیشوی.. Sweetish
.
.
.
0935353xx91
دوره اى شده که حاضرم جاى “پت”باشم اما یه دوست واقعىمثل “مت”داشته باشم!
.
.
.
۰۹۳۶۲۴۸xx74
آخرین جمله را هم تو بگو…
به گمانم سکوتم پایانی ندارد..!
‏@تشنه در قحطی@
.
.
.
۰۹۳۶۲۴۸xx74
آرامشی به وسعت اقیانــــــوس…
این است ارزش تنهایــــــــــــی…!
@تشنه در قحطی@
.
.
.
۰۹۳۷۲۸۰xx10
مردم این شهرچقدر خوبند!
دیدندکفش ندارم،برایم پاپوش درست کردند..
علی خارجی
.
.
.
۰۹۳۸۸۴۱xx29
اى صبا از من به اسماعیل قربانى بگو, زنده برگشتن زکوى یار شرط عشق نیست, عاشق دلداده آن باشد که درکوى حبیب, تن به خاک و سر به نیزه سوى دلدارش رود. “عید قربان بر شما مبارک”
.
.
.
۰۹۳۷۲۸۰xx10
گوسفندان میدانند که چوپان دوستشان دارد، اما نمیدانند که چوپان دوست صمیمی قصاب هم هست!
علی خارجی
.
.
.
۰۹۳۷۲۸۰xx10
به سلامتی کسی که واسش “اشک”ریختم ورفت واسه رفیقاش تعریف کردو خندید…
علی خارجی
.
.
.
۰۹۱۸۳۷۵xx75
بهترین مترجم کسی است که سکوت دیگران راترجمه کند
.
.
.
۰۹۳۵۷۸۰xx44
هیچ چیز نمیدانم فقط میدانم روزگار هیچ کس مانند روزگار من بیضی شکل نیست…
.
.
.
۰۹۱۰۳۲۹xx30
عشق به همون اندازه خوبه همون اندازه بی رحمه خدا خلاصم کن از عشق هایی که گاهی هستن گاهی نیستن(محمد صالح)
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
_ _ _?”|_ _[ ]_ _
 ‘ -@——@- ‘
این نیسان بایک بشکه ارادت قاچاق تقدیم تو فقط دمت گرم مسج و زود پاک کن نیسان دزدیه…!
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
یک دل فدای هرچه قلب مهربونه..صددل فدای اون کسی که اینومیخونه.
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۹xx11
بعضی وقت هاچیزی می نویسی فقط برای یک نفر
امادلت میگیردوقتی یادت می افتدکه هرکسی ممکن
است بخواندجزآن یک نفر… Sweetish
.
.
.
0937429xx11
بیزارم ازاین خوب بودن های مصلحتی!
گاهی بهتراست؛
ازحالم بی خبرباشی…! Sweetish
.
.
.
0937429xx11
میتوان همه زندگی رادرآغوش گرفت،کافیست تمام زندگیت یک آدم باشدsweetish
.
.
.
0937429xx11
هیس!
کمی آرامترتنها شو…
بی صداتربشکن…
آهسته تر سراغش رابگیر…
ممکن است بیدار شود…
وجدان نداشته اش…! Sweetish
.
.
.
0937429xx11
برای رفتن؛کمی آهسته ترقدم بردارتا خرد شدنم راحس نکنم!!!! Sweetish
.
.
.
0937429xx11
این ساعت لعنتی هم می فهمدکه نیستی!
همین دوساعت پیش یک دقیقه پیش بود!!! Sweetish
.
.
.
0937429xx11
روزگاری فانوس نشان یاری بود…
اماحالا…
به خورشیدهم اعتباری نیست… Sweetish
.
.
.
0937429xx11
اشتباه من این بود:هرجاکه لبخند زدم،فکرکردند درد ندارم،ضربه ها راسنگین تر زدند.توچرا؟ sweetish
.
.
.
0918365xx36
کوچ پرنده به من اموخت که هروقت هوای رابطه ای سرد بود باید رفت.
.
.
.
۰۹۳۵۰۸۳xx25
دیدی که دردلش اثری از وفانبود، دیدی که کرد آنچه به عاشقان روانبود/ یا با منش نبود وفا یا که از ازل،اورا به هیچ روی،نصیب از وفا نبود/ما را بس است این که ز یادش نمیبریم،دیگرچه غم ک در غم مابود یا نبود؟/میرفت وگفت در سر تو مهر دیگریست، میخواست پا کشد ز من،اینش بهانه بود!سحرتنها
.
.
.
۰۹۱۳۹۷۲xx05
وقتی برای موندنت فاصله ها حریص میشن
واسه ی لحظه موندنت ثانیه ها عزیز میشدن
تقدیم ب سرسپرده. صدف
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
بى تو مى توان نفس کشید..
اما..
به اجبار..!
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
تنها نیستم..
همین که هواى ناآرام پاییزى
حآل و هواى دلم را خوب میفهمد،
برایم کافیست..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
باران که مى بارد
باید آغوشى باشد
پنجره نیمه بازى
موسیقى باران
بوى خاک..
سرماى هوا..
گره کور دست ها و پاها
گرماى عریان عاشقى
صداى تپش قلب ها
باران که مى بارد باید کسى باشد..
“سارا”
.
.
.
۰۹۱۲۶۰۹xx09
چایت را تلخ نخور! یکبار صدایم کن…تمام قندهای دلم را برایت آب میکنم!
Shahab
.
.
.
0930549xx07
فرشته اىگفت:ازاین دنیا چىمیخواىبرات بیارم؟ گفتم اونیکه که این پیامو میخونه روبرام بیارگفت; نه دیگه قرار نشد همه دنیاروبخوای‏.
.
.
.
۰۹۳۶۸۰۱xx74
Hararat lazem nist gahi az sardie negahet mishavad atash gereft…
.
.
.
۰۹۱۴۶۵۲xx17
خواستم خودمو گول بزنم؛همه ى خاطراتم رو انداختم یه گوشه اى و گفتم:فراموش؛یه چیزى ته قلبم خندید و گفت:یادمه…
.
.
.
۰۹۳۵۸۳۵xx47
آب زمزم را
خاک عرفات را
هواى حرا را
آتش عشق حق را
طاقت اسماعیل را
سربلندی ابراهیم را
امیدواری هاجررا
برکت قربان را و
عطر عرفه را
صاحب کعبه نصیبتان کند.
عیدتان مبارک.التماس دعا
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
خاک عرفات را،آب زمزم را،کوه حرا را،جرأت ابراهیم و طاقت اسماعیل را صاحب کعبه نصیبتان کند. پیشاپش عید قربان برشما مبارک.
.
.
.
۰۹۱۳۹۷۱xx04
برای خیانت،هزارراه هست اما هیچ کدام به اندازه ی تظاهر به دوست داشتن،کثیف نیست…!!!
.
.
.
۰۹۳۰۱۸۳xx72
سوت پایان رابزنید!
صداقت من،حریف هرزگی این زمانه نمیشود قبول کردم باخت را…
.
.
.
۰۹۳۰۱۸۳xx72
هیچکس گرسنه نیست،همه روزی چندوعده گول میخورند…
.
.
.
۰۹۱۸۳۷۱xx85
گولاله و نرگس مافیان گرانه .له تو پیروز بی أم جیژنه جوانه . به جوانی گولان به برزی ئاسمان لیتان پیروز بی جیژنی قربان.
.
.
.
۰۹۳۵۳۱۲xx77
دلم ازداغ نامردی نسیم سرد میخواهد
میان قحطی مرحم دلی هم درد میخواهد
مگر یادت نمیآید درآغاز محبتها
شبی گفتم دره گوشت
رفاقت مرد میخواهد؟
.
.
.
۰۹۱۴۰۵۹xx25
بگذارسرنوشت هر راهی که میخواهد برود.راه.ما جداست. این ابرها تا میتوانندببارندما چترمان خداست! (تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۳۶۴xx68
عیدقربان عیدفداکاری، ایثار،قربانی،اخلاص، وبندگی پیشاپیش برشمامبارک.
.
.
.
۰۹۳۵۰۸۳xx25
دلت که گرفته باشد صدای ترانه که هیچ ، با صدای دست فروش دوره گرد هم گریه میکنی …
دوست بدار آنهایی را که در زندگیت نقشی داشته اند نه آنهایی که برایت نقش بازی کرده اند.(سحرتنها)
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
کوچه رادیدی به وقت شب چه تنها می شود بی تو من ازآن کوچه هم تنها ترم…!
.
.
.
۰۹۱۴۸۶۸xx48
زیباترین دیلوگ پدر ژپتو: پنوکیو…چوبی بمون ،دنیای ادما سنگیه!تولدتم مبارک پوریاجان
.
.
.
۰۹۳۹۳۹۲xx10
به سلامتی خودمون…
که همیشه همینی بودیم که هستیم…
اما هر کی باهامون بود اون چیزی که نشون میداد نبود…
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست / خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست . .
.
.
.
۰۹۳۵۷۸۰xx44
تا حالاد قت کردین وقتی با طرفتون کات میشین تا چند روز منتظرین بیاد منت کشی اما هیچ خبری نمیشه ولی تا با یکی دیگه میرین سر و کلش پیدا میشه‎:-D‎
.
.
.
۰۹۳۷۴۸۱xx51
خدا را دوست بدار,
حداقلش این است که یکی را دوست داری که روزی به او میرسی
.
.
.
۰۹۱۳۹۷۱xx04
اگر غرور نبود
چشمهایمان بجای لبهایمان سخن نمی گفتند
وما کلام محبت رادرمیان نگاههای گهگاهمان جستجو نمی کردیم
.
.
.
۰۹۱۳۹۷۱xx04
مثل تقدیر پرستوی سراسیمه ی عشق!پشت دیوار دلم از همه محبوبتری….
.
.
.
۰۹۱۹۴۸۱xx66
تنهایی را بلندترین شاخه درخت خوب میفهمد، انگار بزرگ شدن و اوج گرفتن دلیل تنهایست، راستی خدا از بزرگی تنهاست، یا از تنهایی بزرگ؟
(تقدیم به تنهای اول؛دانای خسته)
.
.
.
۰۹۳۹۵۳۵xx04
وحشی ترین گلها هم به عظمت باران تعظیم میکنند،
تو
آن باران قابل تعظیمی.
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
روزگارى هم اگر؛
دیوانه ات بودم . . .
گذشت ! !
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۰۸۲۷xx06
افسوس…
لالایى هایش را من خواندم و در آغوش دیگرى خوابید..
“سارا”
.
.
.
۰۹۱۳۲۶۴xx28
دل چو خالی شود از عشق، به دورش انداز
شیشه بی‌باده چو گردید ، شکستن دارد
”خانه بدوش”
.
.
.
۰۹۱۳۲۶۴xx28
وزگفتگوی خلق مخورغم که گاهگاه
ابرسیه به چهره ی مهتاب میدود
”خانه بدوش”
.
.
.
۰۹۱۳۲۶۴xx28
دربندآن نه ایم که دشنام یا دعاست
یادش بخیر،هرکه زمایادمیکند
”خانه بدوش”
.
.
.
۰۹۱۳۲۶۴xx28
پنجره را باز کن
و از این هوای مطبوع بارانی لذت ببر.
خوشبختانه باران، ارث پدر هیچکس نیست!
”خانه بدوش”
.
.
.
۰۹۳۳۱۶۴xx99
هوا پر شده از دوستت دارم هایى که به بادها سپرده ام کاش پنجره ات باز باشد!
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
10% عزیزی
%۲۰ باحالی
%۳۰ می خوامت
%۴۰ بیادتم
%۵۰ دوستت دارم
%۶۰ عاشقتم
%۷۰ خوشکلی
%۸۰ شیرینی
%۹۰ فوق العاده ای
%۱۰۰ لنگه نداری:-o.
.
.
.
0939698xx15
سینه ای که خالی از یاد خدا باشد مانند محکمه ای است که قاضی در آن وجود ندارد…..
آرزو
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۸xx15
برای اشتباه کردن انسان باشید و برای بخشیدن خدا….
آرزو
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۸xx15
پشیمونی برای کارای که کردی به مرور از بین میره ولی پشیمونی برای کارای که نکردی تا آخر عمر عذابت میده
آرزو
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۸xx15
سعی کنید استاد تغییر باشیم نه قربانی تقدیر
آرزو
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۸xx15
در حیرتم از مرام این مردم پست,این طایفه زنده کش مرده پرست,تا هست به ذلت بکشندش,تاکه مرد به عزت ببرندش سر دست
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۸xx15
اگر میخوای محال ترین اتفاق زندگیت رخ بدهد باور محال بودنش را عوض کن
آرزو از اصفهان
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۸xx15
مردم شهری که همه در آن می لنگند به کسی که راست میرود میخندند!!!!
آرزو از اصفهان
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
شایدبشه یباردیگه تورو توآغوش بگیرم@بمن بگى دوست دارم جلوى چشمات بمیرم.
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
سلام برآنانی کہ لایق سلامند /یک رنگ ویک دل ویک مرامند /زیباوبی ریاوخوش کلامند /خلاصہ بگویم دوست داشتنی ومہربانند /
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
آنان که جایشان کنار ما خالیست ؛آبشار یادشان همیشه دردل ماجاریست.
.
.
.
۰۹۳۹۰۲۹xx58
میدونی چرابغل کردن قشنگه؟چون طرف راستت که قلب نیست همیشه خالیه،وقتی یکیو بغلش میکنی طپش قلب اونه که پرش میکنه!!!
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۹xx11
رفیق دلتنگ که شدی پیش من بیا کمی غصه هست باهم میخوریم sweetish
.
.
.
0937429xx11
مردم این شهرچقدرخوبند!دیدندکفش ندارم برایم پاپوش دوختند! Sweetish
.
.
.
0937429xx11
یادگرفتم
دستانم این بارکه یخ کرد
دیگر دستانت رانگیرم!
آستینهایم ازتوباارزشتروماندنی ترند…! Sweetish
.
.
.
0936664xx38
باز باران اما این بار بی ترانه – گریه های بی بهانه – می خورد بر سقف قلبم-یادم اید روی ماهت – باورت شاید نباشد،که دلم تنگه برایت .
.
.
.
۰۹۱۳۲۴۰xx26
83عربیم خوب نیست ولی(أنت فی قلبی)انگلیسی بلدنیستم ولی(ilove you‎(‎فارسیم بدنیست:دوست دارم ولی خداییش لهجه کرمونی قیامته،وشت میمیرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5282
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 5,167
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,394
  • بازدید ماه : 6,124
  • بازدید سال : 15,248
  • بازدید کلی : 712,144